Barnvagnsfix bla, forts.

Pyjamasen i stl 74 som jag köpte på Babyland verkar inte vara en 74 riktigt.. Den sitter med bara nån cm marginal mellan benen på Charlie,vilket jag tycker är rätt märkligt. Den kke är som en 70 stl istället, men söt är den :)

Efter Babyland var jag & Charlie in på Mc Donalds, jag köpte en Cheeseburger supreme, pommes & julmust. Hade ju sån huvudvärk, alvedonen hjälpte föga,så jag tänkte att det kke berodde på att jag inte ätit nåt.
Hamburgaren var grymt god måste jag säga :) Charlie fick tutte, sen sprang vi in på ÖB där jag hittade några juldukar & förlängningssladdar, sen åkte vi hem.

Charlie flörtade hej vilt med folk på tåget & tyckte att alla var jätteintressanta.

Han verkar trivas i nya vagnen, sover som en stock i den, men guuud så liten den är inuti,jämfört med den gamla :/

På bara några dagar har Charlie börjat med nya saker. Han rullar för fullt, från rygg till mage & tillbaka, gärna när jag byter blöja på honom ^^

Han försöker slita ner allt han kan komma åt från gåstolen, mina blommor är de som är mest i farozonen, så dom har jag fått putta in så gått det går på blombrädan. Funderar på att binda fast krukorna, men tycker lite synd om klängväxterna :(

Charlie spänner benen,så de blir raka & lyfts upp en bit från täcket eller golvet på kommando ^^  Han försöker få tag i fötterna mera nu,men magen är ju lite i vägen hehehe :)

Vi leker Tittut,som han tycker är jätteskoj & nu får även kaninen han fick av min kompis Sofia vara med :)

Han ligger på mage & leker med sin lilla boll från Libero & blir vansinnig när den rullar utom räckhåll.

Igår när jag satte upp julgardinen i vardagsrummet,försökte han sno gardinen för mig.. Han gick fram i gåstolen & slet tag i stången & började smaska på gardinen heheh :)

Skulle ladda upp bilderna nyss från kameran, men de deletades innan de ens laddats upp. Jävla piss! Måste kolla vad sjutton som hänt... Tänkte ju lägga upp bilderna från igår på gardinmonsteret :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0