Dotterns vackra ljusstake

Den här gjorde Flisan till mig när hon var 5 år gammal, alltså för 5 år sen :)

image111

Den är lite sned, men vem bryr sig? den är gjord av kärlek & jag älskar den :)


Flisan i mellersta raden längst till höger. Jävla skit att jag inte kunde gå närmare :(
image112

Igår fick jag en chock när jag skulle amma sura Charlie.. Han hade nåt stort på överläppen så jag tog bort det.. Det var en skitstor snorkråka!! ca 2 cm lång, formad som ett r & där den var bredast var den ca 2 cm. i övrigt var den kke 6 mm bred, med ett smalt, nästintill obefintligt luftrör inuti.. Hur sjutton fick den plats i hans näsgång? Jag droppar ju Renässans varje morgon & tar bort snoret...
Helt galet :/ Den kom antagligen från höger borre, där sonden satt förut. Slemhinnorna kke är irriterade fortfarande?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Usch!Förlåt att jag blir äcklad. De är vanligt att bebisar är lite snoriga, men att du liksom sitter och förklarar exakt hur hans snorkråka såg ut, Lite äckligt faktiskt..

2008-01-02 @ 00:40:15
Postat av: Anonym

Usch!Förlåt att jag blir äcklad. De är vanligt att bebisar är lite snoriga, men att du liksom sitter och förklarar exakt hur hans snorkråka såg ut, Lite äckligt faktiskt..

2008-01-02 @ 00:40:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0