Mammas stora pojke

Glömde ju skriva.. Var på bvc idag på fm. Mammas sötis väger nu, veckan innan han blir 8 månader okorrigerad, 9245 & är 70,5 cm lång :)

Idag började han med ett nytt ljud. Han fick låna en av Flisans stora mjuka gossehundar. Voff voff lät jag & gav den till honom & lekte lite att den pussade på honom & så. Uff sa Charlie :)

Sen har han sagt så 2 ggr till här under kvällen när han lekte med sin lilla gossehund & han har börjat blåsa  ^^  En gång i badet,när han gnagde på sin sjöstjärna & en gång här i soffan när han gnagde på sin tumme.

HAns rop på mig, memama memma memmamamaouu  ( ungerfär så) har börjat låta mer som mamma. mer än som memma iaf :)

han är så söt när han ljudar men jag undrar vad ch-ljudet betyder ^^

Han ser så tjock ut här att jag får lust att äta upp kinderna på honom :)


Haha, uttråkad eller bara attityd?

Kommentarer
Postat av: Petra

OKej då fattar jag!!

2007-12-13 @ 23:38:14
URL: http://peppelins.blogg.se
Postat av: MammaLinda

Va myssigt att han kan säga mamma :) Längtar tills Zandra sääger mamma :D

2007-12-14 @ 13:11:34
URL: http://liindiita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0