Polisanmälning

Är så irriterad så jag vet inte vad jag ska göra..

brudjäveln som har brorsans ex's vagn, den jag fått, hon vägrar lämna ut den..

Det har snart gått 3 månader sen jag sa till henne första gången. Nu har hon haft vagnen i mer än 2 veckor, den stod i ett förråd i området där jag bor, men hon hämtade den & körde hem den till sig, några km härifrån & vägrar lämna den till mig.

Jag måste alltså åka med 2 vagnar på bussen & jag vägrar eftersom jag vet att jag kommer göra illa mig i ryggen eller nacke/axlar & hon skulle lämnat den här från början...

Nu har hon börjat störa sig mot mig & sånt tål jag inte. Sen vågar hon inte träffa mig, så hon hade lämnat vagnen hos nån granne & menade på att jag skulle infinna mig där kl 16.20, men inte vilken dag, men hon ska knappast ge mig några jävla order...

Skulle vilja leta reda på henne & avreagera mig, men sånt löser inget, så det får snällt bli en polisanmälan. Jag har ju sparat konversationen oss emellan oxå, så hon får skylla sig själv.

Vad skulle du gjort i min sits?

nu kan jag inte bråka om vagnen på ett tag, vi åker ju till mamma i Umeå imorgon kväll & hon har ju ingen dator än :(

Kommentarer
Postat av: Louise

tack så mkt :)

jobbigt det där med vagnen :S kämpa på!!

2007-12-14 @ 15:41:22
URL: http://louise1.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0