Åhhh :(

jag som glatt mig åt snön nu.. Sen kommer dotra hem, hon hade ju fastnat 1 mil härifrån i trafikkaoset som orsakats av snön, genomblöt & iskall.. 

I morse vägrade hon gå med blöta gympaskor,som dessutom är trasiga nu & det förstår jag...  Hade ju tänkt köpa vinterskor nästa vecka & nu har jag inga pengar till det.. Gör vad jag kan för att få tag i pengar till skor & mössa åt henne,men det verkar inte funka :(

Hon kan ju liksom inte vara hemma flera dagar tills snön smält..  *morr*

Jag får använda mina vinterskor, de funkar, trots att de spruckit upptill :)  tänkte gå på en promenad, måste gå ut & kämpa i snön & beundra de vackra snötyngda träden :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0