Alla helgons dag

var vi hos min pappa. Lillasyster var där med sin son hon just hämtat,så vi åkte dit för att ta en fika.
Först skulle vi träffas på stan,men när jag står & väntar på bussen i kylan & blåsten & undrar var i allsin dar den tagit vägen, messar hon & säger att vädret jagar hem dom till pappa igen,så vi kan åka dit istället, sen talar hon om för mig att det är röd dag... Ursäkta mig, har ni möjligen en hjärna till salu?

Klev på bussen & där satt en mamma, hon såg ung ut, men hon var säkert över 20. Hon hade en liten bebis, kanske 2månader gammal, utan tjocka kläder,mössa eller overall.. Ungen hade bara kortärmad body... Visserligen hade den en tunn fleecefodrad åkpåse, men hallå, det var snorkallt! Stackars unge, den kommer inte ha en rolig vinter,om inte mamman fattar bättre... Hade lust att säga till henne lite snällt, men men.. Det är inte mitt problem, hur mkt hjärtat än kände för bebisen.

Vi hade jättetrevligt hos pappa & min bonusmamma, fast hon sov mer än hälften av tiden vi var där. Stackarn har jobbat slut på sig själv :(

Charlie i mosters knä. Man skymtar lilla kusinen som ska kika ut om 1 månad (magen alltså)
image77

Vill fråga syrran om det är okej att jag lägger ut bilder där hon & Wille är med, så hon inte blir sur eller tar illa upp av nån annan anledning.Tills vidare tar jag bara bilderna där man knappt ser henne :)

Charlie lånade willes gamla stol till lunchen
image78

Morfar buser med en cykelnyckel
image79

Hahaha! Undrar nog vad tusan morfar gav honom :)
image80

Pappas & "momma"s nya familjemedlem :) Han är yttepytteliten, men jisses vilket drag det är på honom :)
image81


Flisan stack ut & halloweenade med ett syskonpar hon känner. De fick ihop rätt mkt godis.


Min son är sur,så jag skriver inget mer just nu :)

Kommentarer
Postat av: Milla

Jättefina bilder (= Din son är ju så söt 6 din dotter är verkligen vacker
(=

Såg att nån skrivit att dina bilder är kassa, det tycker jag absolut inte att dom är. Det var väl din dotter som tagit bilderna?? Det kan inte vara lätt att vara 10 år och vara distraherad av pojkar samtidigt som mamma kräver bildtagning (=

2007-11-06 @ 09:06:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0