Ang mitt inlägg om soppan mellan bror, Carro & Leo

Jag tänker inte berätta nåt om vad jag vet om det där, det är inte meningen att det ska bli nån pajkastning på Carro eller på min bror. Jag hoppas bara att allt löser sig & att Leos bästa är det som prioriteras först av allt, annars får väl faster komma & vrida om öronen ;) 

Däremot har Micke inte bara varit barnvakt med vår andra bror, Micke & Carro har varit det tillsammans , vad jag vet & Micke har själv varit barnvakt till vår brorson, själv.

Tillåts man inte att tex byta blöjor osv från början,så är det klart att det blir lite klurigare, men det där kommer gå bra. Carro kommer säkerligen se till att de umgås mer med henne i början, så Micke & leo lär känna varandra bättre & så Micke lär sig hur hon gör. HAn måste naturligtvs få göra saker på sitt sätt oxå, allt som mamma gör funkar inte alltid när hon inte är med. Det gäller allt.

Nog sagt om det nu, nu ska jag ringa hem en pizza. Är alldeles för lat idag för att laga mat, känner mig dessutom låg för att Flisan varit lite för mkt & för att jag inte kan pussa på mina barn med jätteblåsan Sune på läppen :(  *gråter*

Kommentarer
Postat av: ' CAROLIN

haha jaa det är så mys! Leo blir helt tokig i duschen och tycker det är skit kul :D usch ne det tycker inte jag heller, han kan hålla sig kvar där.

Ska du ha ensam vårdnad? Jag ska ha det, till en början i alla fall tror jag, inget illa riktat mot micke men jag vill se hur saker och ting fungerar först innan jag skriver på något.

2007-11-07 @ 19:01:52
URL: http://leosmamma.se
Postat av: ' CAROLIN

verkligen!

Challes pappa är en prutt och han kan gott stanna kvar där borta!

2007-11-07 @ 20:53:58
URL: http://leosmamma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0