Faderskapet är nu bekräftat.

Vår kontakt på familjerätten ringde mig för ca 30 minuter sen & bekräftade att det är N som är Charlies pappa, precis som jag sagt hela tiden. Lite svårt att ha en annan pappa,när det bara var honom jag hade sex med då ^^

Nu ska den kvinnan maila N & bekräfta för honom oxå. sen kommer han bokföras som fader hos Skattemyndigheten & familjerätten kommer skicka över faderskapet till Svenska ambassaden i Thailand,där han ska få skriva på. Sen kommer jag bli kallad & får skriva på jag med...

Känner mig olustig & orolig, för jag vet inte vad som väntar, men jag befarar att det kommer bli en massa tjafs från Ns sida, även om han inte ville ha något med oss att göra,så kan han mkt väl tycka att bara för att han är fadern,så är Charlie hans ägodel... Jag hoppas att han bara lämnar oss i fred & låter oss ha vår trygghet & vårt liv för oss själva.

 För mig är han iaf inte lämplig att ha hand om barn, men men. Vi får se.

Dumt kanske att ta ut oron i förväg...
Det jag skrivit tidigare om egoistiska mammor stämmer bra på mig nu... Han ville inte ha nåt med varken mig eller Charlie att göra när det sjunkit in att jag var gravid & efter vad som nu hänt där borta, han hörde inte av sig på mer än 8 månader eller frågat nåt alls om Charlie när han mailade mig igen. Jag har gått igenom allt med Charlie själv, jag har kämpat som ett djur & offrat så mkt & min son var så älskad & välkommen av mig från det att graviditeten sjunkit in, det är jag som lidit alla helvetes kval några månader, dagarna då vattnet gick första gången & jag blev inlagd, förlossningen & tiden efter, speciellt på Neo.

Jag känner att han inte har nån rätt till Charlie eftersom han inte brytt sig & faktiskt avsade sig faderskapet...
När & om jag märker att han int är nån bråkmakare längre eller helt enkelt är en människa som ska få finnas i våra liv, då ska jag fundera på att ha som vi har det med flisans pappa, Charlie ska då få veta att N är hans pappa, men han kommer bara vara som en god vän till familjen, inte ta nåt ansvar eller så.

Vi får se hur det blir. Skönt iaf att den här biten är över :)

gud vilken skillnad... Charlie 6 månader
image53

Charlie 10 dagar
image44

Kommentarer
Postat av: ' CAROLIN

fyfan :O stackars :/ han har väl inte ens träffat challe?

2007-11-07 @ 14:32:18
URL: http://leosmamma.se
Postat av: ' CAROLIN

men vad ruttet, alltså vilken fjolla han är. hoppas han inte kommer och ställer till med en massa galenskaper för er i alla fall :O

2007-11-07 @ 17:19:15
URL: http://leosmamma.se
Postat av: Mia

Men vilken liiiten bäs.

jag förstår inte hur folk är funtade ibland. Hur kan man först välja att ha sex när man vet vad som kan hända när man har det och sen helt säga ifrån sig faderskapet?!
Jag förstår helt enkelt inte.

2007-11-07 @ 19:00:01
URL: http://woodland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0