Försovna..

Har lyckats försova oss igen...

HAr snoozat som vanligt, men denna gång hade jag handen runt telen & under kudden.. HAde antagligen tryckt av larmet oxå.. *Smartooooo*

Vill krypa ner i sängen igen, men har tvättstugan kl 10,så det går inte.. Ska tvätta till kl 14, sen har vi kvartsamtal i skolan kl 14.30. Rektorn & Kuratorn ska vara med. Förra kvartsamtalet handlade bara om hur Flisan mår dåligt i plugget & vissa lärares nedvärderande sätt mot henne & klasskompisarnas slag.. Hon får ofta en snyting i magen av nån av de 3 killarna som är på henne.

De har nekat, men det är samma visa varje vecka. Ibland vill hon inte ens gå för att hon har så ont i magen.

Kommentarer
Postat av: Sara

Nä men usch stackars tjej!!
Jag hatar när skolor inte tar sitt ansvar och bara sopar allt under mattan. Och till och med lärarna - USCH! Du borde ta upp det med högre instanser om skolan vägrar ta sitt ansvar. Lycka till.

2007-11-08 @ 08:37:13
URL: http://aslundkarppinen.blogg.se
Postat av: ' CAROLIN

fyfan va viiiiidriiiigt! Ja jag ska nog åka in med honom då, han hostar H E M S K T asså, sen plus massa snor..

2007-11-08 @ 09:15:27
URL: http://leosmamma.se
Postat av: ' CAROLIN

haha ja, det kan man ju undra XD han blötte ner hela badrummet :D

2007-11-08 @ 09:16:07
URL: http://leosmamma.se
Postat av: J

Polisanmäl dem. Jag blev utsatt för det i 6 år. Skolan gjorde inget. De skrev rapporter om att jag var i bråk med killarna i klassen. Hur kan en liten tjej vara i bråk med 3-4 killar??? Tjaffs, en sak. Slå en helt annan. Vi polisanmälde aldrig, ångrar jag fortfarande! Skolans system är skit, för allt får konsekvenser! Man blir stämplad som något i många år framöver! USch blir så arg! Man är så handikappad i sådana här sitationer! Vet hur dåligt min mamma mådde av det, brr vad arg jag blir.

2007-11-08 @ 09:43:28
Postat av: J

Polisanmäl dem. Jag blev utsatt för det i 6 år. Skolan gjorde inget. De skrev rapporter om att jag var i bråk med killarna i klassen. Hur kan en liten tjej vara i bråk med 3-4 killar??? Tjaffs, en sak. Slå en helt annan. Vi polisanmälde aldrig, ångrar jag fortfarande! Skolans system är skit, för allt får konsekvenser! Man blir stämplad som något i många år framöver! USch blir så arg! Man är så handikappad i sådana här sitationer! Vet hur dåligt min mamma mådde av det, brr vad arg jag blir.

2007-11-08 @ 09:43:59
Postat av: Louise

haha, ja men visst är vi..kolla in bilderna jag la in från gårdagen då ;) ännu mer läckra..

Jag läste precis dina inlägg om Micke, o jag håller med dej helt..Micke kan inte på nått sätt försvara sig, förutom o skapa en egen blogg..men då blire ju bara löjligt mkt tjaffs säkert, genom internet liksom.. Jag tkr oxå Carro ändå skriver på ett bra sätt, vissa saker stämmer faktiskt, men folk som inte känner Micke får en helt fel bild av honom.. Den bilden jag fått av Carro genom Mickes berättelser är ju inte speciell fin, men ändå dömmer inte jag Carro för det..för jag känner henne inte och hon har en viss syn på Micke oxå, som inte är perfekt direkt..Man måste ju höras båda sidor för att verkligen förstå, men när Carro skriver om Micke är det oftast bara dåligt..

Aja, usch, jag lider med er som har barn tillsammans med nån man egentligen inte vill ha barn med, även om själva barnet är underbart i sig =)

Ikväll kommer iaf Micke hit..wwiiee =) Första gången han får komma till vår nya lya =)

2007-11-08 @ 10:30:24
URL: http://louise1.blogg.se
Postat av: Anonym

stackars liten.
Tycker att ni ska polisanmäla de killar som slår din flicka.
Kanska borde hon annars få byta skola det låter ju hemskt att ha ont i magen varje morgon.

2007-11-08 @ 12:21:05
Postat av: Anna

Okej, förstår att du inte vill säga mer! Jo, de vore intressant att höra/läsa hans sida av de hela också tycker jag! Men men, egentligen borde jag inte bry om nåt som står skrivet på nätet...
Tycker förresten så synd om din dotter!

2007-11-08 @ 15:27:08
URL: http://annasdittodatt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0