Fy tusan vad hon dummade sig

Nedra unge! Flisan kom hem 1½ timme sför sent, satte sig vid datorn (kunde passa på bara för att jag satt & ammade), var uppkäftig, dummade sig med matteläxan & slutligen kastade hon min puderspegel,så det flög spegelglas & landade på min arm, bara nån centimeter från Charlies bakhuvud. Hade han rört huvudet då så hade han skurit sig..

Det kliade rejält i fingrarna på mig när jag påpekade faran & hon svarade "och? Ser det ut som jag bryr mig?"  *mooooorrrrrrrrrrrrrrrrrrr*

Jag vet att hon var rejält trött & att det antagligen hänt nåt i skolan igen, men så får man fan inte uppföra sig. Hon fick utegångsförbud,dataförbud & nu får hon inte åka hem till kompisar när hon har läxa, för nu är jag så less. Hon brukar inte vara så sen hem eller dumma sig med läxorna, men nu är det nog.

Hon åkte i säng ögona böj medan jag dammsög hela nedervåningen & blev av med ilskan. gud så jag har saknat att få dammsuga av mig ilskan!! Länge sen det hände, men skönt var det :)

Hon kommer ha grymt tråkigt imorgon, med förbuden, läxorna & att få städa sitt rum, hahaha :)  Dessutom ska ungen i säng tidigare,så får vi se om hon är trevligare...

Kommentarer
Postat av: Sara

ojdå. där var det ord och inga visor :-D
Jag ser inte fram mot tiden med en tonårsgrabb i huset *hua*

2007-11-07 @ 07:57:57
URL: http://aslundkarppinen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0