God morgon :)

Har sovit bra i natt, men var rätt trött när klockan ringde. Snoozade ett tag för att sen somna om & inte höra klockan alls på säkert 1 timme.. Dessutom hade telefonen ramlat ner på mina kläder nedanför sängen, så det hördes inte lika bra.. Funderar på att ta bort vibrationen, det kanske blir bättre utan, men då ekar ju inte vibrationerna i sängbordet längre... Bara det ljudet är ju rätt irriterande hehehhe.

Här har det öst ner under natten & det märks knappt att jag har tak & höga sidor på balkongen...  Balkongen är ditsatt långt efter huset är byggt, innan var det franska balkonger, så det är väl därför inte taket sluter tätt. Det rinner ner mellan taket & väggen, så när det öser ner kan man inte stå därute eller ens i dörröppningen & rutorna är ofta randiga efteråt :(

Ska amma färdigt Charlie, han ska strax få andra bröstet. Ingen idé att ge honom båda nu på morgonen tätt, för då åker allt upp igen bara. Brösten har ju mer mjölk på morgnarna & då går det oxå undan...  Passar på att skriva här & diska, fast inte samtidigt då  *S* 

Ska försöka hinna med att plocka undan här & damma & dammsuga, men det beror ju på lille herrn, om han klarar sig utan att klänga på mamma så pass länge att jag hinner :) Iofs så brukar jag få ta det i omgångar, så har jag otur måste jag vänta med dammsugningen till efter lunchen när han sover.

image86

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0