Inget varmvatten :(

Jag & Charlie la oss på förmiddagen & somnade rätt fort. Drömde jättekonstiga drömmar & vaknade till av att jag inte andades.. Jag drömde just då att jag sjöng, vilket jag inte kan...

Kollade klockan & den var nästan 13.30 :( Halva dagen bortsoven :(

Sprang ner & fixade lunch till Charlie & skulle fixa ordning diskvatten, men till min förvåning kom det inget vatten. Charlie lät mig veta att han vaknat,så jag hämtade honom & kollade om vi fått nåt varmvatten. Då hade vi fått en ynka stråle, så jag väntade 10 min till. Sen fick vi vatten, väntade till det blev varmt & lät baljan fyllas medan jag matade Charlie med kycklingpuré. Upptäckte att vattnet var alldeles brunt :(

Visst, det är bara rost, men ändå... Kändes inte fräscht.. & det var inget man var sugen på att dricka :(

Flisan kom hem nyss, men hämtade bara några gosedjur hon & en kompis skulle leka med, sen försvann hon igen :(

Kommentarer
Postat av: Louise

nej urk, även om det inte är farligt tar det emot å dricka brunt vatten..haha..

2007-11-06 @ 15:19:50
URL: http://louise1.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0