Morrn :)

Kom i säng sent igen.. Klockan var nog lite över 12.. Måste verkligen skärpa mig, men kvällen är den enda tiden som jag hinner sitta framför datorn, diska eller plocka undan i fred, fast nu blev det sent innan båda ungarna sov. Flisan låg i sängen vid 21, Charlie sov vid 22.30 ca...

Snoozade mkt i morse, men det var skönt. Flisan ville inte alls upp, hon började bråka direkt & jag var inte bättre jag...  Jag vet ju hur hon blir om hon är sen, hon vägrar hellre än skyndar.

Idag gnällde hon om läxan, men det var hennes eget fel att hon inte gjorde den, men hon ville få det till att jag dampat loss. Så jag sa lite fint att det faktiskt var hon som kom hem,uppkäftig & försenad & dampade loss, bevis finns i boken efter hennes 15cm långa siffror i ett svar, så hon får ta konsekvenserna.

Hon har nog ont i magen nu, men hon är på väg iaf.

Ska amma Charlie & sen skynda mig upp till duschen,så får vi se om det blir nåt öppna förskolan. Inte för att jag tror det. Inte kul att gå själv, Sofia lär inte komma iväg idag :(

image93

Kommentarer
Postat av: ' CAROLIN

jo jag vet, men om man ska gå upp i rätten och grejer med advokat och så vidare, det är ju sjuka kostnadssummor :O

2007-11-07 @ 09:13:16
URL: http://leosmamma.se
Postat av: Sofia

Vilken söt son du har:)

2007-11-07 @ 22:15:01
URL: http://sofija.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0