Så himla jävla trist

med alla förbannade skitkommentarer om min bror.  Jag blir så arg så jag håller på koka över, så nu ska jag försöka hålla mig från att kommentera skiten mera.

Fattar inte att vissa inte verkar tänka längre än näsan räcker, men men...  Ingen gör ju saken bättre med deras skitkommentarer om min bror, snarare tvärtom. Han har det tufft som det är & jag vet att han mår dåligt över att han missar mkt med Leo, men jag vet att han skulle mått sämre om han inte skulle vara pappan till Leo & trott att han var det & tagit till sig Leo som sin son. Har man bara en uns gnutta tvekan i sig så har man & man brukar inte ha det utan orsak. Nog om det.

Nu tänker inte jag skriva mer om detta, det är så trist att det blir så negativa inlägg :(

Kommentarer
Postat av: therese

hej, jag menar inte att din bror,leos pappa är ett as. men jag blir så arj och förstår inte hur någon kan skita i sitt barn som som M har gjort, naturligtvis så har jag inte med detta att göra, jag känner inte M, jag vet inte varför han inte träffar sitt barn oftare osv. så jag kan enbart utgå ifrån carros inlägg på sin blogg dock. alla kan ju göra misstag och fel,ingen är ju perfekt men tycker man borde ta ansvar för sitt barn, men som sagt jag vet ju inte hur det egentligen ligger till.

2007-11-08 @ 11:51:25
URL: http://metrobloggen.se/leonasmamma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0