Till Jenny & Gretchen

Jenny : De var tillsammmans tills Leo var 1 eller 2 månader, så även om han inte skrivit på papprena (soc kallar till sånt om du inte visste det & det kan ta tid) så borde han fått ta hand om Leo mer än vad han fick. & nej, han är inte skyldig Carro nåt, hon har fått underhåll från försäkringskassan & det är dom micke ska betala tillbaka till när han sen har arbete.


Gretchen: Jag har inte skrivit om Carro i varje inlägg nej & nåt du uppenbarligen missat, så är vi inte osams eller så & jag har ofta skrivit kommentarer i hennes blogg.. Finns bara en Helle som skriver där ^^

Men, det är fult att hänga ut en person som inte får chansen att försvara sig, för de är trots allt två olika personer med olika uppfattningar om det här. Ingen av oss vill att det ska vara tjafs men för den skull måste Micke få försvara sig eller Lollo,som fått mkt skit bara för hon är Mickes tjej. Sånt gillar jag inte & då säger jag ifrån.

Däremot är det ,många av Carros läsare, framförallt, som hetsar & gläfser om Micke det gynnar ingen.

Men jag är glad att det verkar lösa sig & att Carro & Micke är så jävla mogna för att vara så unga! Det är många föräldrar som inte skulle klara av att släppa taget om tjafset & se till barnets bästa, så de är värda en stor eloge :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Skulle han inte fixat ett arbete för 8 månader sen eller missuppfattade jag något?

2007-11-28 @ 19:54:54
Postat av: Sarah

Jaa, alltså jag har ju som sagt inte så mycket annat för mig :). sen tycker jag att det är kul och bara skriva saker som faller en in, eller som händer just då.

2007-11-28 @ 20:12:31
URL: http://aflikka.blogg.se
Postat av: Viola

Fy vilka kommentarer. Bry dig inte om de. Jag tycker du skriver helt bra. Och varför skulle inte Micke få skriva hur kan ser på allt. Det har ju Carro gjort hur länge som helst.
Ta inte åt dig när folk skriver skit. JAg ser verkligen upp till dig. Jag blir helt upprörd, och Micke är inte min bror. Verkligen bra av dig att hålla lugnet såsom du gör!!

2007-11-28 @ 20:29:52
URL: http://viola1.blogg.se
Postat av: Helle

Tack Viola :) Jo, Carro har ju skrivit av sig länge, men har folk bestämt sig för att Micke är en skit så har dom.. INte många som ändrat åsikt eller ens fattat att de upplevt allt olika. Carro anser inte att hon gjort fel i vissa situationer & tvärtom, men det är ju inte mer än mänskligt.

Jag har haft sån lust att gapa som faaan här, men jag orkar inte, det är så onödigt att jaga upp sig & slösa energi på sånt. dessutom hade allt förvärrats, det är jag säker på.

Är stolt över de båda som blickar framåt nu :)

Jag skulle vara jätteglad om jag hade en pappa till mina barn som ville,kunde & var lämplig att ha sina barn ibland :) Om jag haft ett badkar skulle jag vara ännu gladare, då skulle jag passat på att ta varma skumbad & ligga & mysa med en bra bok i värmen :)

2007-11-28 @ 22:20:28
URL: http://heahog.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0