Utslag

Flisan har nu haft en massa utslag i 1½ dygn.. Natten till igår vaknade jag flera gånger av att hon kliade sig, samt att hon väckte mig flera ggr & mitt i natten vaknade jag av ett bekant ljud, men inget man brukar höra på natten.. Hon duschade svalt för att stilla klådan.. 

Stackarn :( Hon har bröstet, ryggen, armarna & nu benen fulla.. Vete katten vad det är. Hon har aldrig haft utslag förut vad jag kan komma ihåg...

Vi har inte bytt tvättmedel,sköljmedel,tvål eller schampoo...  Märkligt.. Men men. inatt var det samma visa, förutom att hon inte duschade. Försvo oss till tvättstugan,så den var det nån som just tagit när jag kom ner..

Nu ska vi ner till läkare & kolla upp utslagen,sen ska hon till skolan..

Kommentarer
Postat av: Mia

Fy! Jobbigt med kliande!
Hoppas ni får nåt svar på vad det är och att hon får något som verkligen lindrar.

2007-11-20 @ 09:59:50
URL: http://woodland.blogg.se
Postat av: Louise

usch va jobbigt =( hoppas doktorn kan säga vad det är så de blir bra snart :)

Nu ska jag kila o kolla om de finns nån tvättmaskin ledig :P Ska ja ta din tvätt på samma gång? ;)

2007-11-20 @ 14:43:57
URL: http://louise1.blogg.se
Postat av: Louise

Såg inte dina andra kommentarer förrän nu..tack så mkt för dom :) Och ja, klänningar är bra att dölja valkar i..haha..fast jag är ju inte gravid, så nån gravidmage behöver ja inte få plats med..

Visst är folk omogna..Såfort man skriver om nått lite förbjudet, är det tydligen "olämpligt"..Själv tycker jag det är kul å läsa i andras bloggar om lite mer personliga saker, blir inte lika stelt :P

Kram!

2007-11-20 @ 15:16:42
URL: http://louise1.blogg.se
Postat av: Ellenor

Hejsan. Du får ursäkta att jag tränger mig på på detta viset. Men jag läste din kommentar i Mias blogg. Jag fick nässelutslag för några år sedan, jag frågade doktorn var i hela fridens namn jag kunde ha fått dem ifrån, han sa att VAD SOM HELST kan utlösa en reaktion, och det kan vara omöjligt att ta reda på vad som orsakat det.

Jag kunde sitta och se på hur utslagen växte och bredde ut sig över kroppen, det var fullkomligt vidrigt. Men jag fick iallafall tabletter som heter Zyrlex. Dem hjälpte ganska så omgående. Kanske nåt att fråga doktorn om ifall dem inte går över av sig själva?
vänliga hälsningar /Ellenor

2007-11-21 @ 00:55:37
URL: http://inlevelse.blogg.se
Postat av: ' CAROLIN

usch ne frissan är gräslig xD

2007-11-21 @ 20:07:07
URL: http://leosmamma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0