Babykonsert

Var till babycafét idag. De hade babykonsert i kyrkan, vilket låter tråkigt,men det var skoj att se Charlies min över aukustiken, alla bebisar & mysiga rummet de hade fixat till. De spelade gitarr & sjöng & hade ett lampnät i taket de tände & släckte.

Vi skippade fikat efteråt i församlingshemmet pga att Charlie var så grinig, så vi handlade & åkte hem. Jag åt lunch & han fick tutte. Syrran ringde,hon hade hämtat sin son hos hans far en liten bit från mig. Vi skulle ta samma buss. Hon skulle hem till farsan & jag till skolan för kvartsamtal. Jag hade så mkt att prata med läraren om,så jag fick en ny tid nästa måndag.

Flisan åkte hem till en klasskompis & jag & syrran gick & handlade lite på Willys, sen sällskapade vi till bussen. Jag åkte hem & Charlie vaknade i min famn & var jättehungrig. Han fick smaska på resten av grönsaks & oxköttsburken (tror det var kalops) & sen halva slottsteksburken. Till efterätt fick han banan & päronpuré med yougurt. Jisses vad ungen njöt :D

Idag har det inte blivit nåt städande, jag har varit alldeles för trött.

Charlie lyckades förflytta sig i gåstolen, men han var nog inte medveten om det själv *S*

≈∞≈∞≈∞≈∞≈∞≈∞≈∞≈∞≈∞≈∞≈∞≈∞≈∞≈∞≈∞≈∞≈∞≈∞≈∞≈∞≈∞≈∞≈∞≈∞≈∞≈∞≈∞≈∞≈∞≈∞≈∞≈∞≈∞≈∞≈∞≈∞≈∞≈∞≈∞
Bilderna tagna med min sunkiga Sony ericsson...



Jag & Charlie 3mån & 10 dagar.


Charlie 4½ månad
 

Charlie 5 mån första gången ihoppgungan


Charlie med snygga slipsbodyn & Flisan
 

Charlie första gången i gåstolen


Charlie leker i gåstolen
 















Kommentarer
Postat av: Sillidill

Skitsöta ungar =) Du verkar haft det lite kämpigt,men du gör ett bra jobb =)

2007-10-09 @ 23:22:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0