Blinkande lampa.. Spöken?

Höll på att skita knäck nyss... Hur jädra nyfiken jag än är på "övernaturliga" saker & så, så är jag rätt lättskrämd oxå...

Lampan bredvid mig började blinka, jag la väl inte så mkt märke till det först, sen märkte jag & till sist kopplade det...  Det var inte bara några få ggr, lite mer än så var det, så hjärtat började rusa..

Gick ut på balkongen & tände lampan där, för det kunde ju vara så att trots att glödlampan i den lampan är ny, så kke den höll på att gå sönder... Samtidgt sa jag att vem det är var ,så fick den/dom inte göra så för jag blir skraj. Då hade det just slutat.. Så de/den var iaf snäll & respekterade vad jag sa.

Måste sånt hända just på kvällen? Varför inte på dagen??  Efter en stund ramlade en handduk ner från tvättkorgen. Där hade jag hängt den rätt bra tidigare idag... Var den tvungen att ramla ner i samband med detta? 

Kan inte låta bli att le lite åt mig själv...  Känner mig kluven.. Antingen har jag/hade jag påhälsning av nån i släkten eller en gammal vän eller så var det nåt strul med elen till just den lampan (tv.n & datorn eller nån annan lampa påverkades inte) & det var bara en skum slump att handduken ramlade ner en liten stund efter...

Hur som haver.. Mina avlidna nära & kära får gärna hälsa på under DAGTID & utan att skrämmas....

Kommentarer
Postat av: Louise

ja, visst ere skoj o skriva blogg :D
Träffar inte Micke idag..han skulle boxas..men imorn hinner han förhoppningsvis träffa mej, för då fyller jag år :D wiie! Å då kan ja ge han en kram från dej oxå..haha

2007-10-09 @ 20:29:32
URL: http://louise1.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0