Exorsist-spya

Jahapp.. Charlie var färdigtuttad,så jag la honom på hans täcke på golvet & satt & skrev ett mail..
Plötsligt hördes värsta ljudet,så jag frågade dotra som är hemma med magont, vad det var. Såg ju inget på Charlie,så jag trodde att det var Flisan som pruttat eller nåt, men hon sa att det var Charlie.

Kollade igen & såg... Spyan började lite mer än 1 meter ifrån hans huvud... (har bra ögonmått) Värsta kaskadkräkan :( Tur att det bara var bröstmjölk, annars hade jag nog fällt några tårar medan jag torkade upp  *S*

Han ligger & kikar på barnkanalen & ser så nöjd ut så,den lille filuren :)

Kommentarer
Postat av: Mickemickemicke

Ja visst :)
detsamma :)

2007-10-22 @ 16:46:32
URL: http://mickemickemicke.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0