Fy bubblan för stressmage

image62Har stressat runt med Sofia & våra bebisar idag. Var runt i butiker & kollade efter kläder till Charlie & Felicia,men som vanligt inte till mig :( Hittade inte så mkt till Felicia, hon har ju en speciell smak nu som jag inte lärt mig än ^^ Hittade dock till Charlie, han hade nästan kris... Allt började bli för smått.
Sen på socmöte kl 17, in på Konsum & handlade lite,sen hem till tvättstugan kl 18.20, sen försökt städa emmaln tvättstugespringet, ammat Charlie osv.. Sen bråkade jag & min lata unge felicia lite, hon ville inte hjälpa till att städa här..

Får ju besök imorgon eftermiddag som ska kolla på hennes katt & kanin ( som kke flyttar imorgon). Fy bubblan vad de kommer saknas :(

Fattar inte hur jag ska hinna städa allt. Måste ju skura ur kaninburen, kattlådan, städa uppe & nere osv.. *morr*
Inte lätt när man ska leka med Charlie & amma honom emellan oxå :( Måste nog fuskstäda om jag har otur...

Nu ska jag försöka sova lite, fast hur det går vete katten.. Har rätt ont i magen nu av all stress...
Håller iaf tummarna att tjejerna kommer imorgon & att djuren får flytta hem till dom. De är inget par, men en kommer för katten & den andra för kaninen. Tror inte ens att de känner varandra.
Djuren kommer nog få det jättebra i sina nya hem & de kommer få sällskap, vilket känns väldigt bra :)

JAg håller iaf tummarna att jag hinner & att det kommer funka för djuren :)

image63

Kommentarer
Postat av: Mia

Hoppas det går bra idag och att det kommer kännas rätt med djuren och nya mattarna.

Det där med att handla kläder till sig själv?!
Finns ens den möjligheten när man har barn? hihi...
Leo bara växer och växer, så tycker man får spendera pengar på nya kläder varje månad åt honom.
ÄR det samma hos dig kanske...

2007-10-26 @ 09:25:56
URL: http://woodland.blogg.se
Postat av: Nathalie

hej, tänkte bara säga att om katten ska flytta är det bra att inte rengöra lådan helt, för dne behöver få med sin egna lukt så att säga.
kram

2007-10-26 @ 12:33:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0