Fy fan för stjälande anhöriga!

Inte undra på att mitt konto är tomt...  En nära anhörig har stulit pengar från mitt konto förra måndagen, jag som redan hade så jävla lite pengar denna månad efter alla räkningar! Han passade på när jag sov middag med Charlie efter babycafét. Han var här & lånade datorn & inte fan kunde jag föreställa mig att han skulle sno kortet..

När jag vaknade var han inte kvar, så jag messade & undrade var han var, han hade fortfarande sina sidor uppe, så jag tyckte det var lite märkligt. Han kom efter en stund & sa inget.

Tyckte typ i fredags att det var så lite pengar kvar plötsligt & kunde inte minnas att jag köpt för 275 från lilla kvartersbutiken just den dagen. Fick för mig att jag blivit helt senil...

För 2 veckor sen frågade min anhöriga om han fick låna 100kr i 2 dagar. Sa att jag bara hade några hundra kvar, men jag skulle få dom efter 2 dagar. Han fick låna kortet & handla för. Kollade kontot senare & han hade handlat för 160kr istället.. Han fick en utskällning, men jag skulle få dom 2 dagar senare som sagt. Senare hade han käkat upp mat för oss. Skitschysst..

Har inte fått dom än... Jag har varit så dum & lånat ut till 2 dosor snus förra veckan oxå..

Skulle få pengarna idag, 200kr, men icke.. Han kunde tydligen inte fixa fram några pengar iaf...  Kollade mitt konto igen & nää. Jag hade fan inte varit till kvartersbutiken & handlat, för det hade jag gjort nere på stan efter babycafét.

Ringde dit & de letade reda på kontokvittot & sa att det var draget på eftermiddagen.. När jag sovit...  Gick dit & kollade underskriften... Inte min... Tog en kopia & gick hem.

Messade min anhöriga & skällde som fan & bad om en anledning till varför jag inte skulle anmäla honom, för nu har han satt oss på pottan. Han kunde inte ge svar på det..
Däremot fick jag till svar att han ätit av vår mat pga att min mamma hade köpt den när hon var här.. Skitsnack, jag betalade all mat  *morr*

Jag håller på att gå i taket! Sitter med 4 blöjor på 9 dagar & knappt nån mat.. Mina 500 han snott & delvis lånat skulle räckt gott & väl till blöjor & mat till nästa fredag... 

Ska få några blöjor av Carro, tack gode gud!

Kommentarer
Postat av: Kalla mig min älskade

Nog e de fan att inte ens de anhöriga ska kunna hålla tassarna borta från ens pengar.

Kram tbx

Postat av: Anonym

Stackare!! Vilken idiot asså! hoppas du kan fixa pengar så ni klarar er.

2007-10-10 @ 22:23:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0