Räddande ängel

Satt hela dagen & väntade på blöjorna jag skulle få igår, hennes kompis skulle ta med dom ner hit när han skulle ner till henne. När kl var sent på em började jag få panik. En killkompis sa att jag fick låna av honom, så vi skulle klara oss, men han fick inga pengar förrens på em nångång. Hade bara 1 blöja kvar, hörde av mig till Carro & frågade om hennes kompis kommit & det hade han, men han hade glömt blöjorna  :(  Fick mer eller mindre panik, hade då bara 1 blöja kvar. Var då ute i regnet & gick med trasigt regnskydd...  Det pajjade bara sådär i dragkedjan, så ena sidan gick inte att stänga.. 

Medans paniken växte & regnet öste ner ringer min dotter, så jag tog skydd i vårt trapphus med vagnen & pratade. När vi pratat klart såg jag att jag fått mess & läste.. Det var min räddande ängel, som stod utanför huset, så jag gick ut & hämtade pengarna. Sen satte jag mig vid busshållsplatsen & väntade på första bästa buss till affären för att åka & handla. Charlie sög på nappen (!) hela tiden & sov sött & jag kände lugnet sprida sig i kroppen  :)

Så här söt är Charlie med napp i munnen  ;)
image35

Kommentarer
Postat av: Sara och Miro

Vad skönt att du fick låna lite pengar till blöjor :-)

2007-10-13 @ 20:58:21
URL: http://aslundkarppinen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0