18.e april

Om 15 dagar kl 19.19 fyller Charlie 1 år.  Tiden har gått så fort...

Jag har svårt att ta till mig att han fyller 1, men framförallt att se honom som en 1åring. För mig blir han inte en 1åring förrens 1 juni, då han egentligen skulle födas enligt bf.

Han är ju & det kan han inte komma ifrån, 10 mån inuti, fysiskt & psykiskt. Jag vet att vissa anser att han inte är en prematura längre, men är man prematura, så är man det livet ut. Att det sen inte märks i utvecklingen osv ju äldre de blir, det är en annan sak.

Jag är glad att han har Jolin att utvecklas med. Många verkar tro att han är efterbliven eller nåt bara för att han inte kan det andra 1åringar kan.. SO? Bara för att barn föds för tidigt så innebär inte de att de utvecklas snabbare.

Han hade fortfarande 7 veckor kvar i magen, men vissa tror uppenbarligen att bebisar på nåt magiskt sätt växer ikapp det utanför livmodern bara så där..  :(

Just nu ligger sötis & sover i soffan. Flisan är krasslig & ligger i sängen & sover.
Ska alldeles strax diska. Ska försöka hinna plocka lite här nere innan han vaknar oxå. Sen blir det städning uppe. Förhoppningsvis hinner jag med nedervåningen oxå, men vi får se.


        ♥Lilla skrutt... Så liten..Otroligt att han mer än 5dubblat sin vikt på mindre än 1 år! ♥
image1

Kommentarer
Postat av: Louise

nnaaawww vilken liten söt :D ser du på barnmorskorna på TV? :P det är bra

2008-04-03 @ 15:22:42
URL: http://louise1.blogg.se
Postat av: Louise

jaha, fast de har bara gått två gånger..jag missade första programmet men det finns på deras hemsida o kolla på webtv =) web tv e fan asbra =)

2008-04-03 @ 17:45:12
URL: http://louise1.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0