2 chockande samtal på en kväll

Charlies pappa ringde från Thailand igår igen. Han berättade att han berättat för sin mamma om Charlie. ( Bravo Papi) Han har filat på ett mail i snart 2 månader, men igår ringde han henne & sa det mer eller mindre rakt ut. Hon blev naturligtvis chockad!

hon fick de ynka bilder på Charlie som jag mailat honom, 4 st bara (fy på mig).

Så ringde han mig.. Då hade det gått drygt 2 timmar... Vi pratade ett tag & jag sa att jag tycker det var väldigt modigt av honom :)

Sen, ca 2 timmar senare så ringde hans mor, Charlies farmor. Hon var jättetrevlig & det hördes att hon inte riktigt hunnit smälta nyheten & så.

Vi pratade en stund & så bestämde vi att hon & hennes man ska komma dagen efter Charlies 1 års dag :)

Jag är sååå glad att Nicklas äntligen klarade att berätta & att Charlie äntligen kommer ha en farmor :) Inte för att han var farmorlös direkt utan, men hon visste ju inte ens om honom, nu känns det ju att han verkligen HAR en farmor & dessutom en egen :) Nu måste han inte dela med storasyster längre :)

Jag & nicklas pratade senare igen, om allt & ingenting. Nu tycker jag att det är lite pirrigt att få träffa Charlies farmor & hennes man, men jag har ju oxå sett fram mot det :) Får se om det förljer med nån farbror oxå, han har ju ändå 3st :)

Flisan frågade mig om Emo't skulle med.. Emo't är alltså näst yngsta farbrodern, Sångaren i A Vain Attempt, Rikki. (smeknamn)  Nicklas tyckte det lät som hon var lite kär i honom, men så är det ju inte, men hon skulle nog tycka det var lite tufft  *S*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0