Andra kalaset :)

Nu har Charlies farmor & låtsasfarfar varit här :)

Försökte söva Charlie innan så han skulle vara pigg, men han slumrade bara för att 10 min senare vägra sova.. Det verkade som han märkte att nåt speciellt skulle hända  *S*

De var, som jag trodde, jättetrevliga :) Nicklas var lite lik sin mamma måste jag säga *S*

De kom med en fin bukett röda rosor, en jättesöt draganka med massa melodier & läten, en fin kortärmad skjorta, jeanshängselbyxor & en jättesöt jeansjacka med luva. Jackan upptäckte jag egentligen var en tjejjacka, men det struntar jag blankt i. Den är så himla söt :D Dessutom måste pojkar oxå kunna ha blommönster på kläderna, dessa är röda & jättefina & vuxna,tuffa & starka karlar tatuerar ju nuför tiden in blommor på sina kroppar, så varför inte? :)

Flisan gjorde tårtan helt själv & den blev supergod & fin, men jag glömde ta kort på den.. kom på det när hon påminde mig när vi redan tagit av den :/

Kom på att jag glömt ge Charlie en present, den hade ramlat ner därifrån där jag lagt den, så den missade jag igår  *S*  Det var Charlies sommarset, med piraten på ^^

Charlie höll på att somna mitt i tårtätandet, sen välte han ut sockret & smakade på sina nersockrtade fingrar & plötsligt var han jättepigg... Undrar vad det berodde på  *S*

I början var han lite blyg, efter tårtätande kom han igång & de fick bära & leka & slutligen mysa & pussa :D

Flisan fick en stor låda med godismix & blev jätteglad :)

Nu rycker Charlie mig i håret & vill att mamma ska leka ^^




Kommentarer
Postat av: Milla

Vad skönt att första mötet gick bra :-). Ha en fortsatt fin helg / kram!

2008-04-19 @ 21:02:18
Postat av: Blondiie

Verkligen tur att första mötet gick bra, sånt är mer läbbigt än nått annat =)

Du har en fin liten familj.
Å jag håller fullt med dig om jackan.
Idag är det fullt accepterat att vara en pojkflicka, men att vara en flickpojke är helt tabu. hmmm, kanske bra bloggämne =) krmaisar i massa

2008-04-19 @ 22:22:11
URL: http://blondiies.blogg.se
Postat av: Helle

Tack detsamma Milla :) hoppas du får njuta av solsken resten av helgen :)

2008-04-19 @ 23:56:03
URL: http://heahog.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0