Bilder från idag

Lägger inte in några bilder på Charlies farmor & "faffa" som vi får kalla honom, (för att Charlie ska kunna skilja på honom & farfar) men bilderna blev jättefina :)

Det var så sött när han satt & mös med farmor & sen med faffa för att till slut somna där ^^


Trött mamma, trött son
image243

image244

gunghästen han fick av sin storasyster. Den ska hon måla senare :)
image245

Kläderna han fick i present av mig & mormor.Har dock köpt lite i förväg oxå som inte är med på bild ^^
Glöm att du ser mina tår, det är bara en illusion  *S*
image246

image247

image248

image249

image250

image251

Den tårtbiten trycktes ner rätt fort ^^. Charlie höll på att somna strax efter..
image252

Äter jordgubbe som uppenbarligen var sur, men han åt lik förbaskat  *S*
image253

Tårtan Flisan gjorde alldeles själv :)
image254

Dragankan han fick av farmor & faffa :)
image255

Charlie i snickisarna :)
image256

Charlie leker med dörren.. Strax efter gick han genom att hålla i dörrarna & väggarna...
image257

Lägger in en film imorgon där man ser att han håller i sig & går  plus håller på att toka sig mot mamma :)

Flisan var på disco på ungdomsgården ca 1,5km härifrån. Klädde på Charlie & mötte henne på vägen utmed Nicksta.. Det är väldigt mörkt & obehagligt där & hon får absolut inte gå själv där på kvällen...

Vattnet medför ljud på sommaren & många ggr när jag gått där på natten, så har det låtit som lekande & skrattande barn...

hon hade iaf roligt & ligger nu däckad i soffan ^^

Hon berättade om en kille som är förtjust i henne, han kråmade upp sig & smög omkring & kollade på henne.. De har haft uppträdanden & den kille hade dansat & slitit av sig tröjan för att slutligen dra ner byxorna & visa kallingarna, varpå alla ungar jublade  *S*  Jag frågade om de hade en massa snusk för sig nu för tiden på fritidsgårdarna & låtsades låta chockerad, men hon skrattade bara & sa att det inte var nåt sånt  *S*

killen hade sen gått med bar överkropp & kikat på henne  *S*  BAra hon inte berättar det för sin kille, han kke blir svartis  *S*

nu ska jag ta & göda min nästintill obefintliga rumpa med lite tårta.. Hörde att rumpor gillar tårta...  Vore bra att ha en rumpa så jag har nåt att hänga upp byxorna på...

Kommentarer
Postat av: Lexie

fina bilder :D

2008-04-19 @ 23:56:51
URL: http://musicofc.blogg.se
Postat av: Mahlin

Ännu en jättefin tårta, vilken duktig dotter du har! Jättefina bilder och härliga presenter :)

2008-04-20 @ 18:28:23
Postat av: Elenore

Gud vad söt han är" Stora killen. Fin dress den där blåa med piraten på, ska köpa en sån jag med.. Grön tror jag dock det blir.. =)

2008-04-21 @ 11:05:20
URL: http://norpan86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0