Bra morgon

Charlie väckte mig vid 4 nångång.. Han fick komma över i min säng & tutta lite..  Jag gickick upp 7.10, vägrade vakna innan...  Skulle väcka Flisan, men hon fick ligga kvar.. Hon hade feber & mådde illa. Nu på dagen har det varit bättre, men hon har varit rätt lam ändå.

Medan Charlie & Flisan låg & sov i min säng, så fick jag sån lust att städa, så det gjorde jag här nere...  Plockade iordning, torkade lite här & där där det behövdes, diskade & dammsög. fuskade lite, men ska städa ordentligare på torsdag, så jag behöver inte gråta blod. Tänkte ta en snabb omgång på övervåningen oxå, men just nu lagar jag en enkel köttfärssås. Får se om Flisan vill eller kan äta.

Skruvade upp grinden idag oxå.

Jag & Charlie tog oss en tupplur för ett tag sen.. Vi sov i nästan 2 timmar...  Flisan var upp & väckte mig en gång för att fråga vart Filipstad ligger...  Sofija ska tydligen uppträda där den 25.e april...  För er som inte vet vem det är, sök på youtube ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0