Charlies rum

Har slitit som ett djur, men jag orkade inte städa färdigt där uppe.. Dammsugaren börjar bli gammal & lägger av.. Den verkar bli överhettad eller nåt :(  Inte kul med tanke på att jag har halva lägenheten kvar + mattor att dammsuga :(

Så här såg iaf Charlies rum ut när jag var färdig tidigare idag.

image224
Grejerna vid fönstret är inte kvar.. De är nere i förrådet nu  *puh*


Sängen åker in i mitt rum ikväll igen. Den stod där inne idag bara för att jag skulle ha honom ur vägen. Dvs säga att han var i den ^^
image225

Verkar som han gillar garderoben :)
image226

OBS! Jag bryr mig inte ett skvatt om att bilderna blir gryniga med mobilen. Har inga batterier till digitalkameran..

image227

Detta är bara en tillfällig lösning med Charlies rum. Så fort bostadsföretaget får tummen ur rumpan så ska han få nya tapeter & golv...

Kommentarer
Postat av: syren

Fina bilder!

2008-04-16 @ 21:58:17
URL: http://www.metrobloggen.se/abc
Postat av: lollo

ja, va gör man inte för lilla mamsen :P haha
hon hade fått ta taxi annars, då hade jag sagt nej hade ja känt mig riktigt elak :P

2008-04-17 @ 12:59:45
URL: http://louise1.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0