Chokladtjuvande bebis...

Flisan vaknade för ett tag sen, tog fram godispåsen, kollade på tv 6 ringde en kompis.. Så gick hon upp till övervåningen för att prata ostört...

Jag satt framför datorn & plötsligt upptäcker jag att det är tyst.. VÄLDIGT TYST...

Vänder mig om & ser Charlie på golvet vid soffan, med Flisans godispåse & med ett skägg av chokladdreggel på hakan...  Allt godis låg på mattan & ungen mumsade glatt...  Faaan!!

Plockade upp allt & la undan påsen & ropade på Flisan.. Bad henne ta upp Charlie så jag fick ta några bilder på herrn...

image214

image215

image216

Nu blev det väldigt gryninga bilder, men det är inte lätt för en storasyster att hålla upp sin tjocka lillebror utan att röra sig  *S*

Nu kanske hon kommer ihåg att plocka undan sånt han kan stoppa i munnen.... Undrar hur mkt choklad han proppade i sig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0