Godmorgon :)

Min kompis Rogga sov här igår natt. Vi gjorde inte så mkt, men det var kul att ha honom på besök igen, det var ett tag sen :)

Bortskämda blev vi oxå...  igår till lunch fick vi smörgåstårta från Kvantum, med skaldjur.. Den är ju så sjukt god!!  Han köpte en stor.. Till middag blev det tjocka revbensspjäll & potatisgratäng & en massa coca cola...

Var till Retro & hittade en sjukt fin furuspegel med tillhörande byrå till Felicia...  I varje hörn på spegeln satt det som "hårdrockskors" i metall. Samma kors satt i beslagen till byrålådorna.. Lite matt svart färg & lite slipning för att ge en lite sliten look skulle bli skitsnyggt. 300 skulle de ha för dom, så den reserverade jag på direkten :) De ska hon få i födelsedagspresent i maj :)

Såg min skitfina tv som de ska köra hem på tisdag oxå. Dyr var den, men ack så fin :)

Nu har jag & Charlie ätit frukost. Han fick välling & jag kaffe & smörgåstårta. Jag har dock dåligt samvete för att Rogga lyxade så mkt här... Hoppas verkligen att han har så mkt pengar kvar som han sa, så han inte lagt ut en massa pengar han egentligen behövt själv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0