Jihoo!

Fan vad jag är duktig med en kopp kaffe i systemet :D  Nu jäklar är allt jag skapade en backup till tillbaka :) tog några försök när jag väl fått tag i serials osv.... 

Märkligt vad jag är duktig på att lära mig saker själv ibland (till skillnad från de som alltid måste fråga & aldrig kan prova själva)  *pyser av stolthet*

Fast jag måste erkänna att jag höll på att slita av mig håret ett tag *S*

Nu ska jag pula lite med datorn, sen ska vi in i duschen jag & Charlie :) 

Jag ringde ju min psyktant  & beställde en tid, så vi ska vara där kl 11 idag. Det ska bli skönt att börja med min kognitiva beteende terapi igen, hann ju bara gå 4 ggr innan Charlie ville ut, sen har jag ju haft fullt upp.

Hon är så gullig den tanten :)

Kommentarer
Postat av: Em-pem

Fin blogg :D Haft en bra helg?

2008-04-14 @ 09:30:41
URL: http://www.metrobloggen.se/empem
Postat av: H.E.R.T.I.G.I.N.N.A.N af Uppsala

Jag undrar om du vet vad det finns för kurser/utbildningar för den som vill jobba inom mode eller modetidning?

2008-04-14 @ 09:56:13
URL: http://veckomagasinet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0