Några flera bilder..


Jag & Charlie på baksidan i fredags. Observera vantarna på fötterna.. Glömde sätta på skorna *S*
image218

Charlie undersöker ett grässtrå
image219

Smakar på en barkbit
image220

på åktur i Roggas bil, lördag em
image221

image222

image223

Nu är ungen överallt & håller i sig.. Idag när jag lagade korvstroganoff var han & höll i sig i träskärbrädan, så Flisan fick komma & ta bort honom, stod ju & höll på att skära korv & lök, men han gav sig inte..

Sen var han på spisen när jag hade maten i grytan, tur att man har spisskydd iaf...

Han gnager på vardagsrumsbordet & databordet, försöker sno musen & musmattan, sträcker så så längt han kan & knappar på tgb  *S*

Imorse lekte han tittut med nån osynlig med duschdraperiet & satt & kvittrade & hade sig... Måste försöka spela in hans läten ^^

Kommentarer
Postat av: Mahlin

Åh så mysigt det ser ut där på filten! Här har vi fortfarande snö på backen, men solen skiner så jag tror bestämt våren är på gång... Visst är det lustigt att de små liven har så långa armar och når överallt där man inte vill att de ska vara...?!

2008-04-15 @ 12:40:58
Postat av: Pertan

Vilka våriga bilder, det ser jätte skönt ut :)
Ha en bra dag

2008-04-16 @ 12:48:02
URL: http://storastorasyster.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0