Nu du ;)

Tack för Krya på dig hälsningarna, Milla & Louise :)  Jag blev mkt bättre under dagen, på kvällen hade jag bara feber kvar, men den var nog max 38 grader. Dock kände jag av ledvärken i knäna & höfterna, som jag alltid får vid feber. Ju mer feber, desto värre ledvärk, men igår var febern inte så hög tack & lov :)

Började chatta med min låtsasmamma igår kväll. Min pappa hade varit in på hennes msn & han skriver aldrig nåt vettigt, han sitter bara & tokar sig, typ skriver bara Va eller Öhh osv  *S*  Hon började berätta en sak, jag ställde en fråga men hann aldrig få ett svar, för då kom Flisan & skulle ha datorn...   *morr*

Jag ringde upp min låtsasmamma i reklampausen på körslaget... Sen slutade vi prata vid 01 inatt  *S*

Snacka om att ha mundiarré båda två :) Vi pratade om allt möjligt, vilket vi inte gjort på bra länge, så det var riktigt roligt :)  Till slut sa hon att hon måste lägga sig & då först såg jag vad klockan var  *S*

Charlie sitter här & är småsur, tror han behöver lägga sig & sova sin förmiddagslur.

Förhoppningsvis kommer min bror förbi med sin trimmer sen så jag kan klippa Charlie. Han börjar se ut som en tjej i håret...  Han ska inte rakas, bara klippas ner ordentligt. Max 1cm i bakhuvudet & på sidorna, sen räcker nog 2cm på huvudet.. Han har liksom 5-6cm lång år nu, förutom i nacken där det är 2cm...

Ska lägga in några bilder & filmer senare idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0