Övergrepp på bebisar.. fy faaan!!

läste aftonbladet på nätet & såg detta...  http://www.aftonbladet.se/nyheter/article2223250.ab

Förbannade jävla äckliga sjuka pedofiljävlar!!!

Jag är stolt över att kalla mig pedofiljägare & att ha anmält en massa jävlar! hur kan jag göra det? Jo.. Jag sitter som OP i hubbar på DC & där ingår det i "jobbet", vilket jag oxå gjorde, varje dag , flera ggr om dagen...

Satt i ett nätverk som var svenskt & gapade om att de andra borde hjälpa till, vi hade vissa stora hubbar & ni kan ju bara tänka er hur jävla mkt skit som delades.. Men ut åkte dom & bannades...

Visserligen är jag aldrig inne längre, men jag kan lova tt jag många ggr känt mig frustrerad över andra OP som inte orkat göra nåt...  Fy fan om jag fick tag på en pedofil.....

Hur fan kan man utsätta bebisar eller ens större barn för sånt här??  Fan vad trasiga de måste bli, inte bara psykiskt, men fyskiskt...

Var hungrig nyss & gjorde frukost, men nu är min matlust borta.... 

OM jag någonsin skulle upptäcka en sexuell lust för barn, då skulle jag fan i mig söka hjälp, fick jag ingen, så skulle jag fan skjuta mig...

Kommentarer
Postat av: KalleN

ååå vad
bra
... jag har åxå
varit det ,,
var med i D m förut.... men det är många år sedan
jag tog dumpar
och ip och skickade till polisen då det lädde till en av de första rassiorna
i sverige

2008-04-10 @ 13:55:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0