Smoking killed my voice...

Är det inte rökningen så är det brist på sex...

I fredags när jag, Camilla, Emma & Charlie gick utanför mitt hus, så flög några fiskmåsar ovanför oss & skränade. Jag blev irriterad & skränade tillbaka, varpå Camilla brister ut i asgarv, liksom jag, för det lät väldigt likt...

Jag har sen ett tag tillbaka inte kunnat tagit vissa ljusa eller höga toner, rösten försvinner & blir väsande eller måsliknande helt enkelt..

På kvällen när jag var på krogen, berättade jag den lite roliga historien för mina vänner & lyckas få till ett jättelikt måsljud... De började tokskratta & jag började undra vart fan min röst tagit vägen seriöst.

Jag försökte skylla på graviditetshormoner, men hallå.. Det är 1 år sen de försvann liksom..

Pratade med min mamma idag & hon sa direkt: Det är rökningen Helene! Så är det för mig oxå.

Jahapp.. Schysst..  Jag kommer alltså låta som nån nedra whiskeytant snart då? Kul för Charlie när vi är på öppna förskolan & sjunger...   Jag kommer få göra alkotester så fort jag öppnar munnen :(

Kommentarer
Postat av: blondiie

Tjena Måzart =P
måste vara eett underbart ljud, kan du inte hota barnen med det? "sköt er, ananrs gör jag måsen" hahaha.
testa the å honung,
kramis på dig

2008-04-27 @ 21:57:34
URL: http://blondiies.blogg.se
Postat av: Elenore

Haha men då, det gör väl inget?
Man måste kunna bjuda på sig själv!

2008-04-28 @ 07:11:03
URL: http://norpan86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0