Stackars liten..

Charlie mår verkligen inte bra. imorse hade han 37, nånting, några timmar senare 38,9. Han fick alvedon & så åkte vi ner på stan för att hjälpa brorsan på banken & Charlie fick äta smarrig mjukglass i bägare.

Då piggnade han till en stund. Sen dess har febern stigit till 39,2, han har fått mera alvedon eftersom han gnällt så mkt. Han har förmodligen ledvärk som jag får vid feber..  Han har varit så trött, men inte kunnat sova...

Han har ratat i princip allt. Var & handlade yougurt, dricka, bananer, burkmat + efterrätt & päronsplitt i storpack till honom.

Han har druckit väldigt lite vatten, så jag hällde i lite vindruvsdricka, vilket funkade bättre. Han åt en halv liten banan & nästan en hel päronsplitt.

Han spydde ju i natt, sen spydde han i morse efter att han druckit lite välling & efter päronsplitten. att han spytt beror på hostan...  Han hostar som fan till & från, den stackarn :(  Träffade en bekant på bussen på väg hem. Hela hennes familj hade haft typ samma nyligen & nån av barnen hade hostat tills h*n spydde...

Ska åka ner med honom till sjukan imorgon. Vill veta vad det är & om det går att lindra..

imorgon skulle han tagit 1års sprutan, 3.e tiden vi fått för den, men innan var han ju förkyld. Han hann inte vara frisk länge, min lilla pirat :(

Nu ska jag bädda här nere i bäddsoffan, Flisan sover i min säng & jag tycker att hon ska få sova i lugn & ro inatt. Dessutom har jag ju närmare till allt här nere, om det är nåt han behöver mitt i natten. Nu ska jag lägga mig med min lilla sjukling. Natti.

Kommentarer
Postat av: Elenore

Lilla pluttisen då, hoppas han piggar på sig snart!

Nej köpten en från Tosino, å en keps från Lindex

2008-04-30 @ 06:09:56
URL: http://norpan86.blogg.se
Postat av: Junitjej

Hoppas han snart mår bra igen.
Ha en trevlig valborg! ♥

2008-04-30 @ 06:15:05
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Elenore

Jaså? HAHA det tänkte jag inte ens på.. vilken tur då! Du menar piratsetet?
Hoppas han blir frisk snart snutten

2008-04-30 @ 10:42:35
URL: http://norpan86.blogg.se
Postat av: Elenore

Jag kör bara suppar.. Lättast

2008-04-30 @ 10:54:08
URL: http://norpan86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0