Tårttips till 1 åring sökes!

Vi har idétorka, jag & Felicia.. Hon  vill göra en tårta till lillebror, men den gör hon på lördagen..  Vi vet ännu inte alls vad vi ska göra för tårtor.. Har funderat på tågtårta eller biltårta, dvs med små bilar på...   Jag har dock varken tid eller erfarenhet av att göra avancerade tårtor, men jag svänger snabbt ihop en smarrig prinsesstårta...

Fick tips om en namntårta, men han har ju lite många bokstäver för det.. Den ska ju gärna få plats i kylen sen oxå ^^

Tänkte nog ha en tårta med marsipan & en med grädde & frukt eller så... 

bilder på amatörtårtor uppskattas :)

Kommentarer
Postat av: Mahlin

Min dotter fyller ett i maj, och jag har också idétorka... Hade tänkt göra en bebisvänlig variant med frukt, grädde och fruktpuré mellan lagren, år småkottarna, och en mer vuxenvänlig med någon bild på (sånt där oblat eller vad det kallas...) Kanske en med nalle phu, då hon älskar honom, eller en prinsessa. Fast den kommer hon nog också få smaka. Det är ju trots allt ettårskalas :-D

2008-04-14 @ 13:27:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0