Tisdagens bravader.. Nästan

Charlie slapp sprutan, men vi ska tillbaka på måndag.. Han åkte rutschkana som en galning på BVC, jag fick ont i ryggen & blev svettig *S*

Han åkte sittandes & baklänges i krypställning & asgarvade hela tiden :)

Flisan fick sina assnygga glasögon för sin översynthet idag.

Medan jag var på bvc så kom retrokillarna hit med tv.n & möblerna. (köpte ju Barngarderob till Charlie & spegel + byrå till Flisan i lördags när jag var upp & skulle kolla vad det var för tv jag reserverat ) Likabra att få allt hemkört & det var snällt att de kunde vänta så jag fick alltihop på en gång, istället för på olika dagar, bara för att tv.n skulle faktureras & möblerna var betalda kontant)

tyvärr hade en av killarna ner ett skolfoto på flisan,så ramen & glaset gick sönder... Ja ja, så kan det gå...

märkligt nog fick jag inte med nån fjärrkontroll till tv.n, så jag ska ringa dit imorgon & fråga om den inte skulle ingå...

Jag & brorsan släpade ut den ena trasiga tv.n, trasiga vagnen som stått på balkongen hur länge som helst & en överdel till en ful bokhylla jag har i Charlies rum. Fick gå en bra bit för att komma till grovsoprummet, men det gick, trots att det var tungt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0