Tredje kalaset

Det blev lite stressigt eftersom jag just kommit hem innan kalaset började, men gästerna var tålmodiga :)

Charlie fick jättefina presenter från kusin Viktor,morbror & Julia samt från Sofia & hennes barn :)

Lägger in bilder sen, just nu har jag matkoma, Charlie slumrade till under middagen, men åt upp allt, sen vaknade han till när jag bar upp honom & la honom i sängen, han vände sig direkt & försökte ställa sig upp, men jag la ner honom & buffade honom i rumpan i 1 min, sen sov han. Lagade mat till mig, Flisan är i Ösmo, åt & nu skriver jag detta med grusiga ögon.

Det blev ett trevligt kalas, trots osämja & illatyckande & det tackar jag de vuxna för :)

Tror Charlie blev lite förälskad i Julia, han var mkt med henne, hon bar på honom & så medans jag diskade & gjorde tårta ^^

Kommentarer
Postat av: Milla

Snacka om kalasande.. Fina kläder han har fått,sånt går ju alltid åt.Ps:apropå din kommentar i inlägget under,så önskar jag att du kunde få lite rumpa av mig,jag har så jag kan dela med mig ha ha.. / Kram!

2008-04-20 @ 18:07:49
Postat av: lollo

Micke slutar aldrig förvåna mig =/

2008-04-20 @ 20:21:58
URL: http://louise1.blogg.se
Postat av: lollo

jasså? =/ jo jag la till dig på msn..gå in där så snackar vi..

2008-04-20 @ 21:22:51
URL: http://louise1.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0