Hej bloggen!

Här öser det ner som vanligt & är kallt. Flisans enda (!) par långbyxor, hennes joggings, var borta i flera dagar, så ungen fick gå i bara shorts, tills hon äntligen hittade dom, hos min kusin...

Charlie har nu lärt sig klättra up på mormors stol & vidare upp på köksbordet. Han går i hennes säng, springer & har börjat med en farlig lek. Den går ut på att ställa sig bakom dörrar & stoppa in fingrarna bakom...  Galna unge :(

Han har just fått en ny kindtand, igen, denna gång nere på höger sida & på den vänstra är den på gång.
Han har det lite jobbigt denna gång, stackarn :(

Han har börjat göra miner & håller för munnen ibland när han tokar sig eller skrattar & det är sååå sött :)  Ska lägga in lite bilder från mobilen sen :)

Idag ska jag försöka hjälpa min kusin Mimmi med hennes dator som strular. Stänger av sig själv efter 10 min, är slö osv. Ska kolla om jag kan tanka ner en trialversion av Kaspersky eller AVG & försöka hinna scanna datorn innan den stängs av, annars får jag försöka hinna rensa datorn om det är fullt på hårddisken eller helt enkelt formatera om den  :/

*Många kyliga kramar från regntrött Helle*

Kommentarer
Postat av: Blondiie

Jäää äntligen uppdaterar du!

Vi saknar ju dig!

Här är uppehåll för första gången på evigheter!

skönt nihittade byxorna

2008-08-11 @ 10:58:05
URL: http://blondiies.blogg.se/
Postat av: Elle

Vi saknar er!

2008-08-12 @ 07:44:49
URL: http://norpan86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0