Sorg i hjärtat

Har inte fått tag i min väldigt goda vän & Charlies gudfar Rogga på över 1 vecka. Hans mobil är avstängd & igår såg jag ett gammalt mail från honom som han skickat till flera. Kände igen ett av namnen som en annan god vän till honom där han bor, så jag mailade henne & fick till svar att han är död. Mer än så fick jag inte veta, så just nu är jag väldigt orolig & väldigt sorgsen.

Kommer inte ihåg hans hemadress, så jag ringde campingen som jag skrivit om tidigare, vet att de har kvar honom i systemet, men de hade naturligtvis stängt...

Ska ringa folkbokföringen imorgon oxå, det var så jag fick bekräftat när en barndomskompis hade dött.

Ringde nyss polisen i västmanland oxå, men de visste inget, men lovade att kolla upp det åt mig, fick ett förslag på adress, men jag kommer inte ihåg :(

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

I skrivande stund ringde polisen upp. De kan inte ge mig några uppgiter kom de fram till efter en diskussion dom emellan. Fick råd att höra av mig till anhöriga eller andra vänner, men jag vet ju inga direkt. Hoppas bara att tjejen som skrev mailet hör av sig så fort som möjligt...

Tycker dock att polisen eller nån annan borde hört av sig, just pga att han är Charlies gudfar...

Jag önskar verkligen att han lever, att hon bara hört nåt dumt rykte, men samtidigt så bådar det inte gott att polisen inte sa nåt. Känns som att de vet nåt :(



Kommentarer
Postat av: ♥Blondiie♥

Beklagar VERKLIGEN sorgen.

Nu vet jag ju vem det är när du säger rogga, kände inte igen nicket deedee bara.

Eftersom att polisen hänvisat till anhöriga så har han gått bort, dom får ju inte läma ut sånt utan anhörigas tillåtelse.

Beklagar verkligen

2008-08-14 @ 22:31:51
URL: http://blondiies.blogg.se/
Postat av: linda

Shit gumman, jag beklagar... han har det i alla fall bättre där han är nu, det är väl det enda positiva i det hela... kramar

2008-08-15 @ 04:57:53
URL: http://angelinside.blogg.se/
Postat av: Elenore

Men usch! Varför?

Å gumman hade du varit här hemma hade jag kramats med dig!

2008-08-15 @ 07:58:06
URL: http://norpan86.blogg.se/
Postat av: Elenore

Känns verkligen som jag borde göra nått men jag kan inte, når inte.

Hört av nicklas då?

2008-08-15 @ 09:14:33
URL: http://norpan86.blogg.se/
Postat av: Elenore

Känns verkligen som jag borde göra nått men jag kan inte, når inte.

Hört av nicklas då?

2008-08-15 @ 09:16:54
URL: http://norpan86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0