En väldigt låg dag

Kunde inte somna inatt, låg bara & vred mig. Hade orosmage & var bara deppig & kunde inte stoppa tårarna. Det var länge sen, flera år sen jag hade så.

Det är så mkt som utlöst det, men varför tänker jag inte ens gå in på, det är för mkt runt omkring bara & mkt skit som samlat sig.

Idag ska vi åka & bada i vår nyrenoverade simhall, vilket ska bli jätteskoj :)

Igår lärde sig Charlie att vinka, men han vinkar bara till Flisan, inte till mig :(  Det är ofta han visar bara henne nåt han lärt sig till en början, sen visar han mig, den lilla fisungen :)

Åkte ner & handlade imorse, solen sken & CHarlie var på värsta glada humöret. Fick vänta en stund på bussen hem & då lessnade han lite, kke för att hur han än vände sig för att titta på bilar & folk så fick han solen i ögonen.

Tog upp honom & han började leka "Ostbåge", dvs böja sig bakåt. Det är tydligen jätteskoj att kika på omvärlden så ^^

I vilket fall som helst så såg jag att den första tanden uppe kikat fram :D

Helt underbart, nu dröjer det inte många dagar innan den andra kikar fram, han har ju hål där :)

Kommentarer
Postat av: louise

usch jobbigt när det är så..många som verkar nere just nu :P why liksom?

2008-02-20 @ 17:34:46
URL: http://louise1.blogg.se
Postat av: Christina

Kul att han lärt sej vinka ;)

2008-02-21 @ 10:44:37
URL: http://kicket.blogg.se
Postat av: Sandra

haha va kul :)

2008-02-21 @ 23:37:48
URL: http://sooulie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0