Huvudvärk

Fick huvudvärk som vanligt igår, men den blev värre under kvällen, trots Ipren & massage från Flisan & hennes kompis Bella.

vid sängdags kl 00.00 (Bella skulle sova över,men längtade efter sin mamma & ville hem men kunde inte,mamman skulle jobba kl 7 imorse några mil härifrån) hade jag fått migrän & började må ruskigt illa. Öyckades iaf hitta en bra ställning & lyckades slappna av i axlar & nacke & det värsta av huvud,nack & ögonvärken gick över. HAde fortfarande ont & mådde illa, men kunde somna.Ungarna sov i min säng med mig.

Väcktes några ggr av Charlie som ville ha tutte. Vid 7 vaknade jag till ordentligt då jag inte såg Bella. Lyssnade om hon var på toa,kollade om hon låg bredvid Flisan som låg nere vid fotändan, kollade efter hennes väska som inte var där, väckte Flisan & fick till svar att Bella gått hem vid 6.  La mig & telefonen ringde. Flisan sprang ner & svarade.

Det var Bella som var lessen. hon hade missat sin mamma med bara några minuter, tanken hade varit att följa med mamman till jobbet. HOn fick komma tillbaka, så hon kröp ner & vi busade lite med Charlie för att sen somna igen.

JAg & CHarlie klev upp vid 9.30, Flisan & Bella hade då varit uppe ett tag. huvudvärken är kvar, men ite lika illa som igår. Är väldigt spänd i nacken & axlarna känner jag..

Fan vad jag hatar detta!  Nu ska jag vila mitt arma huvud med Charlie som är tok-trött.

Kommentarer
Postat av: Christina

Kunde du ha den under bägge graviditeterna? okej, jag klara inte av den och min BM skulle trycka den på mej så jag fick ut brott på henne. men tänkte jag skulle prova den till nästa barn om det nu blir fler ;)

Det var ju inte så kul. det måste gjort jävla ont det där. jag tyckte allt det gjorde bra ont med William med. låg i 20 timmar innan han kom ut. han låg fel från början och vill inte komma ner i den där kanalen eller vad det nu hette riktigt. så det var lite hemskt. och jag vill inte göra kjesarsnitt. om han inte hade kommit ut när han gjorde hade jag fått åkt in och snittat. ur att jag slapp det.

Jo, precis. skulle inte kunna tänka mej ett liv utan min son. han är mitt allt.

2008-02-18 @ 09:21:54
URL: http://kicket.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0