Inget babycafé

Det var fullt med barnvagnar på bussen när vi skulle ner på stan,så vi fick gå & hann därmed inte på Babycafét.
MEn vi gick ner på stan & kikade i affärer & bara njöt av vädret.

Solen skiner & värmer & det blåser knappt nåt, så det är perfekt fika-ute-väder.
Var på leksaksaffären med Charlie & tittade. Såg en fin plansch med en West White Terrier (en av favvoraserna) & Charlie blev jätteglad :) Han gillar uppenbarligen hundar :)

Gick på Lindex där jag hittade ett par mjuka solglasögon till bebisar, men han gjorde som Steve Wonder...  Sen slet han av sig dom & ryggade undan, så jag får ta det senare. Hittade en asball mössa som han ska få oxå. Nu finns det mkt fint där :) 

Kikade på långärmade tröjor till Flisan men hittade mest bara kortärmat. Hon är dessutom inne i en viss stil, så då kan man inte köpa vad som helst heller...

Charlie var vaken från det att vi klev upp vid 6.30 till ca 11.30, vilket är rekord. Han brukar alltid somna i vagnen men nu var det tydligen mkt att titta på.

Snart kommer lillebror,så jag ska sätta på kaffe, sen ska Charlie har lunch & efter det ska vi möta Flisan på stan 14.00. Tydligen är det nåt viktigt som finns där, hon var bara tvungen att visa mig sa hon...

image146

Efter en sur diskussion med Flisan, så lägger jag inte in några bilder på henne utan att hon godkänt dom..  Tydligen har jag lagt in nån bild som hon tycker var skitful, så hon blev arg ^^

Jag tycker hon är söt hela tiden, tom när hon är skitarg :)

Kommentarer
Postat av: Christina

Jag kände med att jag bara ville springa därifrån, men då sa dom till mej att dt snart vart klart. haha. då sa jag. nu dör jag snart. men det gjorde jag ju inte :) ont gjorde det men ut kom han ;)

Det var jättefint väder här med. gick från stan och hem och bara njöt. jo, det var ju det. men inga av min polare hade tid och hitta på något igår =/.

Va, tufft. finns det solglasögon till dom små. måste jag verkligen kolla.

Idag väntar jag på att det ska bli fint väder så jag kan gå ut och gå.

2008-02-19 @ 09:34:47
URL: http://kicket.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0