Läkarbesök

Var ner till läkaren idag ang min rygg som blivit värre. Det värker på ett ställe på ryggraden 6 när nån nuddar där,så blir smärtan värre. Igår råkade Charlie ramla bakom mig i soffan & kom åt just det stället med huvudet.. Det var INTE skönt...

LÄkaren ville iaf att jag skulle röntga ryggen, men röntgen hade lunchstängt & jag kunde inte vänta. Charlie sov i vagnen & det var bara en tidsfråga innan han skulle vakna & vara jättehungrig. JAg tänkte ju inte på att ta med mig mat till honom.. Så jag åkte hem...

Tyvärr var nätet, telen & tv.n utslagna sen tidigt på morgonen till 14 tiden ca, så jag kunde inte ringa röntgen & säga att jag kommer imorgon. Får ringa dom imorgon & förklara.

läkaren tror iaf att jag kan ha fått diskbråck :(

I lördags fick vi ett tråkigt samtal från Flisans kompis. Hennes mamma är död. Väldigt trist eftersom mamman & jag just lärt känna varandra i somras, sen försvann hon ett tag pga saker jag inte tänker berätta om. Det handlade om hennes hälsa. Såg fram emot att få börja umgås med henne igen, så fort hon var bättre... Vi har saknat henne, alla hennes vänner.. kommer sakna hennes glada humör & leende man alltid möttes av...

Flisan åkte hem till sin kompis igår för att stötta & trösta, men hennes kompis var småelak stundvis, men.. Hon hade ju sorg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0