Min fredag..

Var iväg med Charlie på öppna förskolan idag, första gången på nästan 2 månader. Mkt nytt folk där, men det var kul :)
Han uppskattade sångerna mer idag än tidigare & flörtade hej vilt med både barn & vuxna. Mest var småflickorna som tultade omkring intressanta :)

Åkte hem & slappade i några timmar. Charlie har varit på dåligt humör under dagen, så jag har fått försöka roa honom så gott det har gått.

Passade på att städa på nedervåningen när han var nyäten & vaken. Sen tuttade han & somnade, så jag passade på att baka fusk syltkakor..  mördeg utan ägg utan att svalna i kylen jag fuskade :)

Fick just samtal.. Flisan skulle sova borta inatt, men hon hade ont i magen (som vanligt) & mådde dåligt.. Kan ju vara liten eftersläntrare från magsjukan..  hon är iaf på väg hem, så jag måste slänga på min & Charlie kläder & skynda oss ut & möta henne. klockan är mkt & det är en lång & mörk väg hon ska gå...  Vägen korsar en väg till en liten krog & man vet ju aldrig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0