Redigering Inlägg "Varför ska osämjan drabbar barnen"

Efter hot ang mitt inlägg,så har jag redigerat det.
"någon" fick inte träffa sin son om jag inte tog bort inlägget, som en annan "någon" ringt & skvallrat om, när första "någon" & hans ex låg & nattade deras son, varpå "någon" blev utkastad.

Nu har jag hotats med en "Mot-blogg" där hon skulle skriva en massa skit om mig & min dotter. Första "någon" har även han hotat mig, pga av att han inte fick träffa sin son. Jag vägrar ta bort mina inlägg. Men jag kompromissade. Får se om det duger, annars får hon väl skriva sin mot-blogg då.

Men. När folk går på mitt barn då får de ta konsekvenserna oxå.

Ni snackar tillräckligt mkt skit om henne, jag hoppas ni mår jävligt bra över det & är stolta över er själva, som vill en 10 åring så jävla mkt ont!! Men gud nåde, om nån snackar illa om era barn.. oj oj...

Fy fan säger jag bara.   

Nu väntar jag bara på att "någon" ska ringa & skvallra i ont uppsåt igen.

Kommentarer
Postat av: Christina

Tro mej, det känns som det är ett påhitt. jo, men vet ej när jag fick känna kärlek sist. den ända kärlek jag kan känna för tillfället är från min son.

Jo, jag struntar i det med. men jag är kär i en gammal kille jag haft får många år sen som jag inte får tillbaks som jag vill ha. känns lite jobbigt. jag ger min son all kärlek jag har och kan ge till någon för tillfället. men man saknar ändå att ha någon om du förstår mej rätt.

2008-02-12 @ 00:27:54
URL: http://kicket.blogg.se
Postat av: Christina

Tycker inte heller det är för tidigt. jo, precis. håller med dej helt. så han börja med sin när han var 6 månader? min son fick ju sin i julklapp så han fick ju gå i sin när han var 5 månader. men jag ser inget problem med det. han kan ju redan krypa och det där. så varför inte kunna få ha det nöjet att få gå runt och kolla läget lite :) jo, ja vet att det går undan. men det är ändå kul och se deras utvecklingar (:

2008-02-12 @ 00:31:47
URL: http://kicket.blogg.se
Postat av: Jessica

Hittar du en kramande kudde så ringer du mig omedelbums, Ok?

2008-02-12 @ 00:34:44
URL: http://jessicafalt.blogg.se
Postat av: my

vad sjukt det låter!

2008-02-12 @ 09:52:10
URL: http://mysan87.blogggratis.se
Postat av: Anonym

Tack för kommentaren! Ja det var verkligen hemskt, stackars flicka.

MVH/ Mathilda

2008-02-12 @ 12:35:58
Postat av: Maja

Fy vad kul att du skrev och kommenterade i min blogg, lite oväntat från en främmande, men det var bara kul.
Ja jag kommer ihåg när jag skrev den... Det var ngt sånt där ovanligt tillfälle när man bara kan sitta och vända och vrida på orden och leka fram nya uttryck hur lätt som helst;)
Förresten så läste jag mycket av din blogg från moiblen igårnatt när jag inte kunde sova. Det var intressant, fint hur mycket det verkar som barnen betyder för dig

2008-02-12 @ 18:58:55
URL: http://domvetingetomoss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0