Samtal från Thailand

Blev rätt överraskad för 1½ timme sen. Telefonen ringde, jag svarade & hörde en mansröst säga Hej, sen blev det tyst. Jag sa Hej & sen Hallå, för jag trodde att det var nåt strul & att det var en telefonförsäljare, men så säger han "hör du inte vem det är?" . Då kopplade jag.. Det var ju Charlies pappa som ringde från Thailand!

Snacka om att jag blev förvånad :)

Vi pratade i nästan 30 min & det var första gången vi pratade med varandra sen innan han åkte ner dit i slutet på september -06, nån vecka innan jag fick reda på att jag var gravid.

Det ekade som sjutton & det var fördröjning, Charlie var gnällig & trött & hans pappa var tydligen kissnödig ^^

Det var iaf roligt att prata med honom, skönt att vi än så länge är sams, det har inte varit roligt att vara osams. Vi hade dessutom rätt roligt ihop när han fortfarande bodde i Sverige & vi umgicks så mkt & då menar jag inte roligt på det sättet att Charlie blev till, utan att vi hade mkt skratt ihop :)

Kl var ca 22.55 när vi pratade där nere, här var den bara ca 17.05. De hade mellan 27-31 grader på dagtid, här har vi haft flera minus & blåsigt.. Det tom snöade som bara den i några minuter, sen slutade det...  Märkliga väder...

Kommentarer
Postat av: Christina

är det inte sånt dom har när dom sätter igång än? har för mej jag fick sån dropp. vet i alla fall att alla värkar var hundra gånger värre än vad jag haft förut + att dom öka hela tiden. det gjorde inte saken bättre.

2008-02-16 @ 09:21:32
URL: http://kicket.blogg.se
Postat av: Christina

Jo, dom var helt okej när man låg ner, kom mer när man stod upp. men i slutet gjorde det så ont ändå så spela ingen roll vad jag gjorde. jag höll med på och svimma när jag stod upp. sen höll jag på och få föda ståendes men fick hjälp och lägga mej i sängen av min pappas tjej. för huvudet var ute en bete så jag kunde knappt röra mej + att dom hade skift byte just precis då =/ men men. blev ju bra till slut ändå.

Bad med om epiduralen, men fick den en gång. andra gången jag skulle få den var min son med redan ute. lustgasen palla jag inte. fick panik av den. vet ej varför men men. så jag fick klara mej utan allt i stort sätt.

men jag överlevde ändå, trots att det tog tid och det gjorde ont som faaaaaan ;)

2008-02-16 @ 19:42:07
URL: http://kicket.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0