Zzzz

Hade planerat att göra en del idag, tex städa, men jag har inte orkat. Har ont i ryggen, men itne så ont att jag inte kan städa.. Mest bara latmasken som tagit över...

Tänkte hitta på lite blandat att börja skriva om, bla ha olika kategorier som jag helst ska skriva nåt i varje dag, tex saker som gjort mig mig glad, arg, tacksam för, minnen, mina intressen (har tänkt länge att skriva om "övernaturliga" saker & upplevelser), hur det är att vara ensamstående  heltidsmamma,vad jag gillar för musik, roliga saker tex historier,filmklipp osv. Finns ju massor egentligen att skriva om, men jag kommer aldrig till skott ^^

Skulle kunna sitta uppe en stund & börja nu, men jag är trött & värken är lite värre nu, så jag ska nog ge upp & lägga mig istället.

Ska röja här på fm imorgon, sen ska jag till optikern för synundersökning & sen till bvc för 10månaders kontrollen.


                      *vägra visa tänderna*
image144

Kommentarer
Postat av: Marie , Williams Mamma!

du har aldrig bott i borås heller? du ser ut som en därifrån ..

2008-02-13 @ 23:39:01
URL: http://mzetterblad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0