Förbannade ögon & huvudvärk

Har som vanligt haft ont i ena ögat & huvudvärk. Dock blev det värre under eftermiddagen, trots att jag tagit alvedon.
Gick & la mig vid 18 med Charlie, han var ändå hungrig, så jag ammade honom i sängen & passade på att sova. Han somnade han med, sen vaknade jag av att Flisan ringde från sin klasskompis & meddelade när hon skulle komma hem med bussen. Somnade om igen tills hon kom in & ropade försiktgt Hallå på nedervåningen.

Hon kom upp & gav mig lite massage på nacke & axeln på höger sida. Tyvärr så gjorde det mig bara mer illamående, men jag gick iaf upp för att ta 2 alvedon till.

Huvudet & ögat bultade som fan, jag skakade & mådde jätteilla. La mig på soffan en stund, Charlie sprang omkring i gåstolen & hittade på lite småbus.

Efter 30 min hade det fortfarande inte mildrats & Flisan tände lampan i taket vilket skar rejält i mitt öga.. Gav upp & tog 2 Ipren oxå... Charlie lessnade på gåstolen & terroriserade sin stackars mamma en stund. JAg la mig i soffan & kollade på Gordon Ramsey på 5.an med Charlie på magen & Flisan hopkurad på andra sidan soffan. Charlie ville att jag skulle leka hela tiden, gjorde jg inte det kastade han sig hit & dit & såg olycklig ut samtidigt som han gnällde Ohhhhhhh & putade extra mkt med munnen ^^

Vände upp & ner på honom några ggr, killade honom, lekte Prästens lilla kråka & satte honom på min mage så han hade ryggen motryggstödet & mutade honom med ett kex...

Drack lite te & tog några frukostknäckemackor med ost till. Skakningarna & det värsta illamåendet gick över, huvud & ögonvärken mildrades, men nu har jag istället HALSBRÄNNA :(
Jag har extremt sällan halsbränna, har mest bara haft det under graviditeterna.. Mysko...

Hoppas att jag inte har kvar det onda imorgon bitti, tänkte gå på öppna förskolan.. Länge sen nu ju & CHarlie måste få umgås med andra barn:)

Hans tjejkompis är fortfarande sjuk, men feberfri,så jag får se om de kommer med..

Fick min efterlängtade bok "Din värld är inte min värld" idag med posten... Hämtade den på eftermiddagen 6 har redan plöjt igenom halva boken.. Då har jag ändå sovit 2 timmar & haft superont några timmar.. Den är så fängslande..

Så himla trist bara att det inte finns några bilder på honom i boken, men det finns på hennes hemsida iaf & jag har ju mina gamla bilder på honom..

Saknar honom jättemkt, det känns så overkligt på nåt sätt.. Han satte verkligen sina spår i människor den token :)
Skulle ringa min kompis Anna idag & bestämma fikatid i helgen, hon ska ju få sitt exemplar av boken då. Jag kan inte vänta tills i april, så hon får den i förskott.

Charlie åker kundvagn i Umeå & handlar julmat :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0